Thursday, December 15, 2011

Di mana hendak membeli majalah keluaran DBP?

Mulai bulan April 2011 saya berlanggan majalah Dewan Sastera selama setahun dengan DAWAMA. Kalau tidak silap, saya menerima majalah itu sehingga keluaran bulan Julai 2011 saja.

Apabila berlaku krisis antara DAWAMA dengan DBP, dan DAWAMA mungkin menghentikan aktivitinya, saya tidak lagi menerima keluaran Dewan Sastera selanjutnya. Maknanya langganan saya belum habis, tapi baki duit saya tidak pula dipulangkan oleh DAWAMA.

Saya ada mendengar khabar, majalah Dewan Sastera dan majalah lain sekarang dikeluarkan DBP sendiri. Akan tetapi, di Kajang saya tidak tahu di mana majalah-majalah itu ada dijual.

Satu masa dulu ada majalah keluaran DBP yang dijual dikedai 7 Eleven tertentu dan di kedai mamak di depan Metro Plaza, Kajang. Malangnya sekejap ada, sekejap tak ada, dan sekarang saya tidak nampak di mana-mana.

No comments:

Post a Comment